Uzun zamandır (yaklaşık 8 yıldır)Blog yazıyorum ve yazmaktanda yeni şeyleri denemek ve yapmaktan da büyük bir mutluluk duyuyorum.
Geçtiğimiz pazar günü NİHANIM  ile düzenlemiş olduğumuz #2forall, #2forallevent,#nf2014event 'inde bizleri gerek sponsorluklarıyla gerek arkadaşlıkları gerekse tanıtımlarıyla yanımızda olan firmalarımızdan bahsetmek istiyorum bugün...
Tüm Sponsor firmalarımıza zaman içerisinde yer vereceğiz.
Öncelikle etkinliğimizde bizzat konuk olan firmalarımızdan bahsetmek istiyorum.
Yanık hepimizin korktuğu bir o kadar da üzücü bir olaydır.Gerek çocuklarımız,gerek biz büyükler olarak yanık ve yanık izleriyle hayatımız boyunca mücadele de verebiliriz.
Firma yetkilisi Sayın Kerem Bey bizlere Burnfree 'yi anlattı.Kesinlikle evde bulundurulması gereken ilk yardım malzemeleri arasında olmalı ve en kısa zamanda elinizin altında bulundurmalısınız.


Burnfree Nedir?

BurnFree Yanıkların ilk yardımında kullanılan özel formüllü bir jeldir. BurnFree ısı yanıklarında tek adımda ve tek bir ürünle gerekli tüm ilk yardım adımlarını gerçekleştirir. BurnFree evde, işyerinde, arabada veya seyahatte, her zaman yanınızda taşıyabileceğiniz kullanımı kolay ambalajlarda sunulur. BurnFree jeli yanık bölgeyi sudan 4 kat daha hızlı soğutur(1) ve yanığın derinleşmesini anında engeller, acıyı etkili bir şekilde giderir (2), rahatlatır, cildi nemlendirir, enfeksiyonu önlemeye(3) ve iyileşmeye(4) yardımcı olur. Yanıklarda, haşlanmalarda ve güneş yanıklarında kullanılır.  Ayrıca tahriş, sıyrık, kesik, sürtünme yanığı gibi hafif cilt yaralanmalarında da acıyı giderir, bakteri gelişmesini önlemeye ve iyileşme sürecine yardımcı olur ve tahriş etmez.

Burn Free  ile ilgili detaylı bilgiyi tıklayarak okuyabilirsiniz.
Biz yakından bilgilendik ve öğrendik sizlerde öğrenmek isterseniz,

Sosyal medya hesaplarından da takibe alabilirsiniz.

1 Yorumlar

Yorumunuz benim için önemli teşekkür ederim...

  1. farklı bir markanın benzer ürünü mutfakta el altında duruyor. Çokta işe yarıyor. Bu tip şeyleri el altında bulundurmak lazım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuz benim için önemli teşekkür ederim...

Daha yeni Daha eski