Merhabalar herkese malumunuz yıl sonuna yaklaşıyoruz.Bende işim gereği bir hayli yoğunluk söz konusu ama sponsorlarımızıda unutmuyorum.
Etkinliğimiz için o kadar çok sponsorumuz olduki hepsine tek postta yer vermek haksızlık olur diye düşünüyorum.Zaman zaman denediğim ürünlerle  de ayrıca yazılarım olacaklar.



Bugün bizlerin yanında tüm blogger arkadaşlarımıza özel hediyeleri ile katılan sponsorlarımızdan bazılarından söz edeceğim sizlere...
Masalarımızı süsleyen o güzel hediyelikler kokulu taş ve kuş kafeslerimiz BONİTOGİFTS'tendi.
İsimlerimize özel yaka kartlarımız ve o gün sponsorlarımıza ve blogger dostlarımıza sunduğumuz kartvizitlerimiz DOĞUMGÜNÜDAVETİYE'dendi.


Yeni yılda değişik hediye ve hediyelik arayanlar için VERYVERYGOODBİZ tam bizlik.Bizlere konuşan çerçeve ve sesli hediye kartını sundular.Yeni yılda sevdiklerimiz için hem sesli hemde görsel bir hediye sunacağız.
Kozmetiğin markası olarakta bildiğimiz tüm kuaförlerin ve kozmetik düşkünü biz kadınların içinden çıkamadığı bir site TANAÇANKOZMETİK bizlere indirim çeki ve yeni kataloğlarını gönderdiler.
Bebek ve çocuklarımız için yüzlerce hediye ve kaliteli renk renk cıvıl cıvıl ürünleriyle MİNENE çok şık pembe ve beyaz pikeleriyle herkese birer mesaj verdi sanırım.Ben mesajı üstüme almıyorum 2 tane çocuk yeterli diyorum :)
LR ile sevgili Fırsatürünleri sayesinde tanıştım bizzat beni arayıp LR 'yi anlattı,çok muhteşem ürün yelpazesine sahip networking/katalog olarak çalışıyor ama ürünleri kullananlar çok memnun bende deneme aşamasındayım :)
Aksesuar,giyim ve gözlük denilince akla ilk gelen markalardan TABEKIYAMET çocuklarımıza çok tatlı unisex gözlükler hediye ettiler.Bizler içinde olsaydı hayır demezdim çünkü her biri tarz :)
Kokusu hala odamda etkinliğimize özel tasarlanan atlı karınca tasarımlı bu kokulu taş IKONSABUN tarafından yapıldı.El emeği ile yapılan herşey değerlidir.Sizlerde sevdiklerinize özel arajmanlar yaptırabilirsiniz.
Doğum,güneş ve cilt lekelerinden kurtulmamı sağlayan Ncare Rebelle ürününden daha önce söz etmiştim sizlere.Şimdi piyasaya yeni çıkan ve ilk kez #2forallevent için bizlere gönderilen yeni ürünü Ncare Element Temizleme Jeli bizlerle buluştu denemeye başladım en yakın zamanda sizlere bu üründen de bahsedeceğim.

Kitap ayracı olarak tasarlanan bu güzel ürün hem kitap okumamı kaldığım yeri kaybetmemi hemde sevdiklerimize özel olarak hediye edilebilecek tasarım bir ürünü HARFİNİSEÇ farkıyla her bloggerin ismine özel tasarlandı.
Çocukların motor gelişimlerini destekleyen yeni projelerle kendilerine fark yaratan 4MTÜRKİYE her hafta farklı bir etkinlikle Avm'lerde çocuklarla buluşup etkinlikler düzenliyor.Eğitici,eğlenceli,yaratıcı bu atölyelerde sizlerde yerinizi almalısınız.Satın almak evde çocuklarınız ile yapmak isterseniz de http://www.mobisu.com/tr/4m.html Tıklayınız....,


Dünyaya merhaba diyen bebekler için mutlaka göz atmanız gereken bir site BABYMAPE, origami ürünlerden tutunda yumuşacık bebek battaniyelerine,bebek tekstilinden hediyelik ürünlere kadar ne ararsanız mevcut.Bana da çok cici bir erkek battaniyesi göndermişler ama ben hediye ederim sanırım benim oğluşum buna artık sığmaz :)

Blogger dostu olan bu firmamız piyasaya yeni çıkan tüm ürünlerini biz bloggerlar ile mutlaka buluşturur.Bizlerde keyifle deneriz denemekle de kalmayıp ciddi anlamda bu ürünler biz kadınların gözdesi..Firmamız BEBAK. Makyaj temizlemesinde acıbademin faydalarını saymakla bitmez takdir edersinizki.Kullandığım yeğane ürünler arasında kendileri :)

Çocuklara hobi kazandırmak biz anne ve babalara düşer.Gün boyu ders okul ev üçleminde kalan çocuklarımıza farklı ve beraber yapabileceğimiz aktivitelerde sunmak gerekir diyorum.Geleceğin mutlu çocuklarını yetiştirmek bizim elimizde etkinliğimizde küçük bir seminer de veren sosyolog Gül Hanım öyle diyor...


Bu güzel hobi dergileri yapılmayı bekliyor en kısa zamanda projeleri yapıp yeni yazılarla beraber olacağız.

Modanın sosyal hali bir kadın olarak siteye girdiğinizde gerçekten STİLUP diyebilirsiniz.
Çantadan takıya,kozmetikten fırsat ürünlerine,takıdan aksesuara kadar ne ararsanız STİLUP'da.
Biz bloggerlarında süslerine düşkün olduğunu bilmiş olacaklar ki bizlere
bu güzel #stilup aşkı ürünleri hediye ettiler.

Bu postumuzdaki tüm sponsorlarımıza sonsuz teşekkür ediyoruz.ŞANSBÖCEĞİ ve SOSYALANNEM olarak.
Bir daha ki postumuzda yine görüşmek üzere....
Bu özel günümüzde bizimle olan tüm blog yazarı dostlarımıza ve destek olan tüm sponsorlarımıza 
teşekkür ederiz.
#nf2014event
#2forallevent 

Blog Yazarı Konuklarımız

Yorum Gönder

Yorumunuz benim için önemli teşekkür ederim...

Daha yeni Daha eski