Merhabalar herkese...
Bizim günümüz yaklaşıyor tam 3 gün kaldı biz kadınlar yılda 1 kez dahi hatırlansak mutlu olabiliyoruz.
Bu nedenle ben sosyalannem olarak Revox.com.tr sponsorluğunda bir katılımcı kızımıza/kadınımıza Revox saç dökülmesini engelleyen at kuyruğu şampuan hediye ediyoruz.
Saç uzamasında oldukça etkili bir ürün olan revox'un tüketici yorumları da gayet muhteşem.Benim gibi önce kestirip sonra uzatmak isterseniz saçlarınızı,mutlaka elinizin altında olmalı...
Gelelim kampanyamıza,
Kampanyamıza katılmak için,

https://www.facebook.com/sosyalannem/ tıklayarak şartları yerine getirip katılabilirsiniz.
Dilerseniz de yorumlarınızı buradan da yapabilirsiniz,paylaşım linklerinizi yorum olarak eklemeniz gerekmektedir.
Bol şanslar dileriz.

4 Yorumlar

Yorumunuz benim için önemli teşekkür ederim...

  1. https://www.facebook.com/cicikan/posts/10206152089950694?pnref=story paylaştım etkisini merak ediyorum at kuyruğu şampuanı diyince insan merak ediyor :)

    YanıtlaSil
  2. Katılan arkadaşlara başarılar.

    YanıtlaSil
  3. Kullandım harika ürün. Şartlara bakıp katılalım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuz benim için önemli teşekkür ederim...

Daha yeni Daha eski