Uzun zamandır evde benim yapmamı bekleyen bir tatlı vardı,aslında çok pratik olduğunu yapınca anladım ama hafta sonlarım o kadar yoğun geçiyor ki onun için bile fırsat bulamamıştım.Geçtiğimiz haftayı kendime ayırdım ve mutfağa Kenton Trileçe'yi yapmak için girdim.

Paketin içinde ihtiyaç duyabileceğiniz gereken her şey hazır siz sadece tarife göre yumurta,süt ve su ilave ediyorsunuz.
Kenton

Bu pratik tarifi sizlerde yapmak isterseniz en yakın marketten 1 paket Kenton Treliçe almanız ve üzerindeki tarife göre uygulamanız yeterli.

Nasıl oldu beğendin mi diye sorarsanız sadece 1 dilim yiyebildim,çünkü benim habersiz misafirlerim çok olur ve misafiri de çok severim.Çay ile ikram ettim ve yapmış olduğum Trileçe bitmişti :)
Kenton Trileçe

Afiyet olsun...
#oneri  #mutfak #tatli

4 Yorumlar

Yorumunuz benim için önemli teşekkür ederim...

  1. Ben zaten bayiliyorum bu tatliya :-) ellerinizesaglik :-)
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben ne yaptim ne de yedim. O yuzden denemek istedigim bir tatli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence pratik ve lezzetli olduğu için hemen denemelisiniz.

      Sil

Yorum Gönder

Yorumunuz benim için önemli teşekkür ederim...

Daha yeni Daha eski