Merhabalar hepinize haftanın son iş gününden.Çalışan anneler eğer hafta sonu tatil yapıyorsa (tatil demek ev ile ilgilenmek demek) size temizliğinizde kullanabileceğiniz ve şu sıralar piyasalarda hızlı çıkışı ve müşteri memnuniyetini ön planda tutan VİSSMATE çamaşır sularıyla ilgili önerilerim olacak.
vissmate limon gücü
Öncelikle bir evin olmaz sa olmazları arasındadır temizlik,bir de evde benim gibi kalabalık ve küçük çocuklarınız var ise ev temizliği daha çok öneme sahip oluyor,temizlik yaparken her ne kadar uzmanlar kokusuz ürünleri tercih edin dese de benim için temizlik demek = Temizlik kokusu demek.
Temizlik yaparken hijyenik ürünler tercih edilmeli,kokulu ürünler kullanabilirsiniz benim gibi ama ben temizlik öncesi sonrası evimi mutlaka yeterince havalandırıyorum çünkü benim kızımın kokuya ve toza karşı alerjisi var.

Çamaşır suyunu mutlaka evimden eksik etmem daha önce bir çok markayı kullandım ve şimdi kullandığım 4 farklı kokusu ile VİSSMATE ile devam ediyorum.
Vissmate yoğun kıvamlı 4 farklı çeşiti olan bir çamaşır suyu,çeşitleri ise,
1-Çam Ormanları, 2-  Çiçek Bahçesi ,
3- Deniz Ferahlığı 4- Limon Gücü
vissmate çamaşır suları

Benim favorim ''Limon Gücü'' ve ''Deniz Ferahlığı'' oldu.
Banyo,mutfak,wc ve tüm zeminlerde gönül rahatlığı ile kullandım,çok yoğun kıvamlı olduğundan dolayı biraz akıtma konusunda sıkıntı çektim,birazcık daha yoğunluğu azaltılmalı.
Onun haricinde tüm kullandığım yüzeylerde başarılı sonuçlar aldım,bundan sonra da evimde yerini alacak markalar arasında olacak kesinlikle....
after

before

Bu arada ben makinada çamaşır suyu veya beyazlatıcı kullandığımda mutlaka 2. kez durulama işlemi yaptırırım,nedeni ise deterjan ve çamaşır sularının içeriğinde bulunan ''Sodyum Hidroksit'' tir.
Sodyum Hidroksit'in ne olduğunu tabi ki yazmayacağım azcık araştırma yapmanızı rica edeceğim :)
Her şeyi benden beklemeyin değil mi? :)

Bir çoğumuz belki bu tür şeylere dikkat etmiyoruz ama yukarıda da belirttiğim üzere benim kızımın alerjik rahatsızlığı olduğundan dikkat etmeye çalışıyorum.
Bol hijyenli günler diliyorum ve #hijyendetekhareket vissmate diyoruz :)
Sosyal medya hesaplarından sizlerde incelemek isterseniz eğer,
https://twitter.com/VissmateTurkiye
https://www.instagram.com/vissmateturkiye/
https://www.youtube.com/channel/UCimK7ePd_7q3EjhNtd7shiA
Sevgiler...

3 Yorumlar

Yorumunuz benim için önemli teşekkür ederim...

  1. Gerçekten çok güzel bir ürün kokusu olmaması da çok büyük avantaj

    YanıtlaSil
  2. Bu ürünü daha önce hiç kullanmadım.Tavsiyenizle deneyeceğim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ürün gerçekten sahane.tüm yüzeylerde kullandım. Halı bile sildim sonuç mükemmel.benim eski ürün çöpe gitti bile.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumunuz benim için önemli teşekkür ederim...

Daha yeni Daha eski